Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: Bersalah...

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

Bersalah...

Assalamualaikum..


rase serba salah sangat sekarang nie...
seminggu menghilangkan diri..
memencilkan diri...
dari dunia yang sepatutnya ade kewujudan ku disitu...
arghhh...


melarikan diri dari tanggungjawab yang aku galas..
tiada sebab kukuh mengapa perlu aku lakukan sebegini..


aku tak sempurna untuk puaskan hati semua..
hanya kemaafan yang aku bisa luahkan...


MAAFKAN AKU~


~google~

1 comment:

Anonymous said...

tidak perlu kau melari
tidak perlu kau berjalan
tidak perlu kau berarah gerak
spt geraknya boneka
ketimur dan kebarat diarah
jari2 telunjuk manusia

spt blog ini,
kiraan bermula dari 123
abjad di eja dari abc
dan kiranya juga sama bg stp manusia

tak perlu dikejar erti sempurna
yg bisa hanya ada pada mata manusia
kerna ia sbnrnya milik kekal PENCIPTA
bukan manusia yg hanya tahu berbahasa
tapi tak pernah mengerja apa yg dihujahkannya

kenapa harus kau lari dari tanggunjawab mu itu?
hadapinya..
dgn langkah yg berani berapi
kelak jika kau tersungkur nanti
kau akn pelajari
erti hidup ini
dari a ke b
dari 1 ke 2

akhirnya,
ia akan mematangkan kamu
kamu sudah dewasa
selebihnya akal fikiran kamu
yang tentukan
keputusan itu kamu tetapkan