Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: kalah sebelum berjuang dalam peperangan

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

kalah sebelum berjuang dalam peperangan

Assalamualaikum..


hari sepatutnya peperangan bermula..
ya..war for pre-registration subject..
buat student UIAM...
mmg dah tahu lah...
saat2 getir macam nie...
memang tak pikir lapar dan dahaga...
walau terpakse merempat di kaki2 lima bangunan...
-seperti ape yang sedang saya lakukan sekarang-
masing2 berebut mendapatkan tempat untuk stiap subject yang sememangnye teramat2 la terhad..
-benci keadaan ni-


sume berperang!..tyme prereg(add & drop subject for nex sem)..a.k.a perang!..grrr~

kawan aku pn dah dpt kelas~.=.="..mencik tol system nie!..(wt kt kaki lima cri wifi yg kuat..tmpt khas dah full)




tapi saya...
TERPAKSA mengaku kalah sebelum berperang lagi...
tak dapat nak log in ke laman web disebabkan masalah yg berpunca dari finance...
argghhhhhhhh!!...sangat2 kecewa..sedih...tension...
apakah masih punya harapan????...


dan aku?.....tersadai kat sini...kuciwa~~..(T_T)




terasa samar2 je di mata ni...
kekecewaan yang teramat membuatkan saya mengalah..
dan...berserah sahaja...
redha....=.=
perlukah saya rasa cemburu pada mereka yang telah menang dalam peperangan..???
huuuuuuu....

p/s:menangis dalam hujan...T___T

No comments: