Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: Surat untuk UK

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

Surat untuk UK

Assalamualaikum w.b.t

Dear Mr.S,
semoga awak yang jauh disana berada dalam keadaan sihat..
walaupun jauh di mata..saya sentiasa engati kamu..
sebagai sahabat baik saya..=)
Januari ni..genaplah usia persahabatan kita 4tahun..
mungkin tanpa kita sedar..
masa berlalu begitu pantas..
tahun demi tahun silih berganti..
betapa bersyukurnya saya mempunyai sahabat seperti kamu..
menasihati saya ketika lalai..
membantu saya ketika kesusahan..
menemani saya diwaktu kesedihan..
dan berkongsi segala kegembiraan..
maaf seandainya diri ini melakukan sebarang kesilapan yang membuat kamu sakit hati..
adakala kesilapan itu tidak disedari..
terima kasih atas kesudian kamu untuk hadir disisi hidup ini..
tidak terbalas segala jasa baik kamu..
saya doakan semoga kamu mengecapi cita-cita kamu..
mencapai kejayaaan yang diharapkan..
serta berbahagia di dunia dan akhirat..
Semoga Allah memberkati dan merahmati hidup kamu..

from the bottom of my heart,
Ms. R

 walau hari suram..saya harap hidup kamu tetap warna-warni
-en. google-

p/s:kereta hot wheels oren tu...saya jaga baik..=)..-friendship item-

No comments: