Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: pembuka kata

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

pembuka kata

assalamualaikum w.b.t..

dah lame aku tinggalkan blog ini..
bukan sebab aku tidak bertanggungjawab..
tapi..terlalu banyak kekangan mase..
jadual harian tak seperti biasa..
banyak tertumpu pada study..
ahh!..aku berharap dapat luangkan lebih mase..
......di sini......

terlalu banyak isi hati terperap..
menunggu detik di luahkan...

oh ye...exam akhir semester dah lame berlalu..seminggu yang lepas..
sekadar ingin meng'update' status terbaru..haha

jadi suri rumah..
menyeronokkan!
banyak perkara dipelajari..hidup labih berdikari..=)

itu saja..
sampai bertemu lagi..

 aku harap hatiku sedamai ini

p/s:hati terasa nak pecah..(0_0)



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments: