Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: saya 'BENCI' orang senyum!=)

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

saya 'BENCI' orang senyum!=)

assalamualaikum w.b.t..

harap..kamu2 yang baca contengan ni..
sudi meneruskan bacaan..

aku punya masalah begitu besar.
sangat mem'benci' orang yang senyum..grrr~!
haha..aku rasa ramai orang rasa begini seperti aku..

um..tak tahu kenape tetibe rase tulisan aku maken pelik..
perasaan atau korang pun perasan?..kannnnn~..(0_o)
eyh2..dah2..berbalik pada tajuk asal..
korang jangan salah paham pulak..
aku bukan anti orang senyum taw..hehe
aku suka sangat orang yang senyum..
senyum pada aku
senyum pada rakan2
senyum pada lecturer
senyum pada cleaner
senang citer..senyum pada semua la..
tapi..please!.bukan senyum sorang2..
itu ade something wrong la tu..haha
(tak pun penyakit angau..awak ke?)..hehehee..=p

 cube tengok cermin..same tak dengan korang..hihi..-en.google-

ape lah istimewa sangat ni men senyum2 kat orang..kan3?
bagi aku..senyuman tu sangat istimewa..
senyuman dari orang lain buat aku terasa pemes.
dan buat aku terasa..bangga..ramai jugak yang minat aku kan?..
ish3!!..bukan2..tu ayat perasan lebih je..hahahaha

actually..bile aku tengok orang senyum kat aku..
aku rase happy..burst my spirit..(cewah!speaking u!)
manisnye orang yang senyum ni..
sejuk hati memandang..terasa mendamaikan pulak..
hahaha..tengok2..aku puji dah ni..=p

senyuman yang mendamaikan..sweet~!

dan..kalau aku senyum..
aku rasa lebih yakin pada diri..(kacink!)
pernah sekali..aku sedih sangat suatu hari tu..
walking alone..pastu terserempak dengan makcik cleaner..
die senyum kat aku..aku senyum balik..
then aku rase..kesedihan aku hilang..
wow!..magik kah yang berlaku?..
tapi bg aku..senyuman memang ade magik yang tersendiri..
lebih2 lagi..senyuman yang ikhlas...dan muka yang dimaniskan..
plus..senyum kan satu sedekah..

Dari Abu Dzar ra., Rasulullah SAW bersabda : "Engkau tersenyum di depan saudaramu adalah sedekah" (Riwayat Bukhari dari Kitabul Adab)

banyak manfaat yang kamu2 semua akan dapat dari senyuman ni.
aku just tulis dari pengalaman sendiri..
jadi..sebarkan senyuman pada semua ok!..=)

p/s:senyuman yang ikhlas dari hati memberi kesan yang mendalam pada jiwa..=) 

entri akn datang..-Orang yang tak senyum tu 'MANIS'-


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments: