Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: .....:::PENGUMUMAN YANG AGAK PENTING:::....

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

.....:::PENGUMUMAN YANG AGAK PENTING:::....

Assalamualaikum...

haa...korang perasan tak??
perasan??...
apa2 yang pelik berlaku kat sini...

huihuihui...yup2...blog ini dah BERUBAH~!
yup..berubah...hampir 80%....
takde da gamba2 bear yang kiut miut bebanyak atas nie..(pasan jep ni)
ngeh3...
ntah..agak2 anda...anda....sekalian....
ok tak yang baru nie...
adeyh...saya nie tak reti ngat benda2 IT nie...
ngeh3....=p

ouh yep...haa...sesape yang datang melawat blog nie...
boleh la TINGGAL kan LINK ke blog anda...
dekat page EXCHANGE LINK kat atas tuu...
nanti boleh la saya melawat ke blog...kmu..kamu sekalian...
(senang sikit nak blogwalking)...=)
hehehehe....

ok lah...tu jep nak bagitau..hihi...=D

p/s:...jangan lupe tinggalkan LINK blog anda yep~!!!!!!!....=)


No comments: