Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: Sejuk+Hujan+...BANJIR...(?)

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

Sejuk+Hujan+...BANJIR...(?)

Salam..

dah lame ni tak update blog kesayangan musyuk2 ni..ngeh3..=p
apa khabar blogger2 sekalian...(acece..baek kau ree)
rindu semua...(T__T)
maaf sesangat...BW sangat b'kurangan beberapa hari ni..
tak sempat nak singgah blog laen..huhu

hmmm...
memandangkan saya duduk di kawasan utara tanah air...
sejak dua menjak ni...
hujan turun mendayu-dayu..(huh?!..ad ke?)..
tanpa henti...
masuk hari ni...dah tiga hari berderet-deret tau...

duduk dalam rumah yang b'batu2 banyak ni..
mak oii~~..tersangat sejuk..haha
bile sampai part mandi je...
tetibe rase nak jadi kambing sekejap..uppss..ahaha...
sejuk wooo~~..kalah air perigi...
tidur malam tanpa kipas pun mau menggigil...ngeh3...

tadi mase tengok berita...
ramalan kaji cuaca kate..
hujan tanpa henti ni..
sepatutnya bermula hari ni..
rupenya...turun lagi awal..(2 hari taw)
yup..semua ketentuan Allah kan..
kita sukar nak jangke kejadian bencana alam ni...

negeri2 yang dilanda banjir..
ofkos la..Perlis n Kedah(saya kat sini..hihi)...
air bah dah mula meningkat naik ni...
buat rakan2 saya kat dua negeri ni...
harap b'sabar k...=)
semoga kalian semua dalam keadaan selamat...
amiin~

banjir2 nie...
ape yang BEST???
buat rakit??...
memancing..(??)..huh?!
mandi banjir..~!..=D...
but be carefull...
yang dok dekat2 ngan sungai...
takmo p gatai2 maen2 banjir kat situ..k..=p



p/s:berselubung selimut sepanjang masa~...=)

3 comments:

Omu Rice said...

best nyer sejuk...tp yg xbest nyer banjir...huhu...

Sweetie Fafie said...

ree umah kat kedah ke? ktne? hehe

~Ree~ said...

fafie:a'ah2 kt kedah...kt kulim...hehe

omu:best2...banjir time kecik2 best la...da besa xbest..ngeh3..;p