Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: ..:AWARD KEDUA~!!!:..

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

..:AWARD KEDUA~!!!:..

Salam semua..
hee~~
yup3...
saya telah dianugerahkan award oleh Mizz Apple
 nak tengok anugerah ape...
ala~..malula i...
erm...
ish...
still malu agy...
(ayat memang minta penyepak nie)
ok2...
nie die~~


auww~~..terharu nye dapat award...
ase2nye..blog saya nie biase2 je...
papepun...THANK YOU so much to Mizzapple~!!!!
arigato..kamsahamnida..danke schon~!

eyh..sebelum lupe...nie ade soklan kena jawab..

7 perkara pasal saya...

-seorang yang banyak cakap..cakap...dan cakap-
(kekadang kot..hihi)

-sangat suka segala jenis sukan kecuali bola jaring-
(tak diketahui sebab)

 -addicted to coke~!-
(takleh nak pisah..even segala jenis keburukan dah tahu.=[.huhu.)

-tak pernah kesah ape orang cakap-
(err...yekot..)

-sangat peramah...suka berkawan..-
(tapi punye masalah mengingati name meke..(-_-)"..) 

-bertukar karektor bile marah+sedih-
(macam Mr Jakel n Mr Hyde kot).btol ke saya eja ni..ngeh3

- i love History~~!!-
(hehe..(^__^)v~~) 

mau tag
Que 
dan..kamu2 sume ye...jangan malu2..jemput amik tau~..=) 

 

p/s : please jangan borink~..i love u ollss okey~..=D