Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: Penin~Gila~Merepek~Merapu~Meraban..duhhh~!

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

Penin~Gila~Merepek~Merapu~Meraban..duhhh~!

Assalamualaikum W.B.T
yes~..penuh~!..haha
jenuh..jenuh..dan sangat jenuh..
duhh~~..amende lagi ree nie...
tak habis-habis lagi merepek tahap niyang rapik..(huh?~)
actually...start 12 malam tadi sampai la esok(12/11)-11.59mlm
pre-registration untuk undergraduation student

fenin...fenin...memikirkan jadual subjek untuk sem bulan depan...
setelah menukar hampir tiga ribu kali...
akhirnya...berjaya juga dengan ala2 jayanya..
mungkin macam jaya jusco ada...lalalala~~
so...dengan penuh rasa yakin dan tanpa was-wasnya...(caution~!ini merapu~!)
saya...sebagai pemegang mohor besar blog ini...
mengisytiharkan...subjek-subjek yang saya amik sem baru ni..:-

FINANCIAL ACCOUNTING FUNDAMENTALS
STATISTICAL METHODS
BUSINESS MATHEMATICS
PRINCIPLES OF MICROECONOMICS
PRINCIPLES OF MACROECONOMICS*
PRINCIPLES AND PRACTICE MANAGEMENT
THE ISLAMIC WORLDVIEW
ya..ya...ya...duhh~~
tetibe rase gerun yang teramat tengok subjek2 nie..
persoalan yang kerap berlari-lari atas kepala~~
"bakal gila meraban kah aku selepas ini...??"

gambar takde kaitan..=p

*kemungkinan akan di drop...

p/s:doakan saya ye rakan-rakan...=)

3 comments:

ahmad jo said...

gud luck n all the best.. blaja molek2 la nanti :D

~Ree~ said...

Thank You so much3~!!!hee~
InsyAllah..=D

Sweetie Fafie said...

eh mcm mane ree dpt reg for ungs? kte xdpt pun...course xoffer die tulis