Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: Berhenti dan SNAP~!!!!!

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

Berhenti dan SNAP~!!!!!

Assalamualaikum..

apa khabar semua??..
harap semua nye dalam keadaan baik-baik je..hihi..
(ayat bajet bagus ni..=p)

mase balik kampung hari raya korban hari tu..
tetibe tangan ni rajin la plak pulak nak main nyorok2 tangkap2 gambar..
pemandangan plak sangat la teramat sekali cantik~..(ayat kompem gagal SPM ni)..haha
berbekalkan camera Casio Exilim..(nak DSLR belum mampu..='[...huhu)
jari jemari pn menari-nari picit-picit button snap tu..

serius..saya bukan pengambil gambar yang handal..(memang pun)
abang saya selalu cakap..

"Nak ambil gambar ni kena ada seni. Kena tahu apa elemen yang nak di ambil."

lol~..
saya tak tahu mana nak cari seni tu...
agak2 ada jual kat supermarket tak?..(tak2..gurau jep..=p)

memandangkan saya belum mahir lagi..
so..saya pun amik gamba ikut suka hati kepala lutut saya...erkk??
dan selepas 'touch up' sikit..(ele..bukan reti pun)..haha
dan ini la hasilnya..(-_-)"

pic 1
pic 2
pic 3
pic 4
pic 5
pic 6
pic 7
pic 8
pic 9

 see~...apa pendapat kamu kamu semua???..
please2...bagi la komen...=)

Indahnya bumi Allah...subhanallah...(^___^)

p/s : kne hide la tarikh dengan mase tu..huk3..=(...

4 comments:

Far8 budak baik said...

wahhhhh cun ape kau amik pic tuuu
syahduu je aku tgkk kah3 (ayat bodek)
blnje aku nnti ehh haha

~Ree~ said...

haha...okok...tq ats pujian yg m'hrp balasan tu...keh3..=p

t ak blanje gule2 sbiji..ok~!...haha..=p

cik ekyn said...

first pic tuh cantik :)

~Ree~ said...

yeke..tq~!..hee~..(^__^)v~