Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: 27 Oktober 2010

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

27 Oktober 2010

Assalamualaikum..
buat sume readers~~...
heee~~..(mood sangat happy)..

~godikk kau ree~

hahaha...
woot2...hari ni saya nak cerita...
apa yang istimewanya tarikh ini...
jangan risau...
hari ni saya tak main suprise2...
hehe...
actually...ni tarikh lahir MAMA kesayangan saya...
yup2...her birthday...
mom~!!!...u are 50 now..but still young ok~!..=D

puteri intan payung mama ni nak ucap...
SELAMAT HARI LAHIR..
semoga panjang umur dan dipermurahkan rezeki...
dan...semoga mendapat kesejahteraan hidup didunia dan akhirat..
semoga hidup mama dan ayah diberkati Allah dan mendapat perlindunganNya
amiiinnn~~

memandangkan...ni birthday mama kesayangan...
so..ayah tercinta pun mestila nk celebrate kan3...
hehehe~~...

Tempat : Restoran Johny's, Jusco Seberang Prai
Tarikh : 27 Oktober 

saya cakap banyak2 pun bukan pandai sangat...
ngeh3..(yerla kau...kepoh macam DJ tak sedar)..haha..=p
meh tengok gambar beramai2..=)
cekidout~!..


my small family..=D

 
 destinasi dituju~~..Jusco..=)

 gamba perasan yang wajib ada..haha..=p

 birthday woman..(?)..hihi...mom and dad..=D

 siyes~!..sangat sedappp~!..nasi ayam BBQ

 (O__O)...paling w0w~!..haha..(RJ : restoran Johny's)..

 nyum..nyum..nyum...meh makan skali...hehe..=p

 tu dia~~...chicken wings BBQ...fevret~!..wajib ada~!..haha

 my mom favourite...durian cheese cake...from SR..=)

alahai...romantiknya~~...birthday present from my Ayah..hee~~..=D

sepatutnya banyak lagi gambar..tapi masing2 dah macam rimau..(saya je..ngeh3)...terlupa dah nak ambil gambar..=p
mama saya sangat terharu dan terkejut dengan kehadiran hadiah yang tak disangka dari ayah saya...
sweetnye~~...saya pun nak jugaakkk~!..(gataaiii niee)..=p
makin berusia muda makin romantik pula mama nan ayah saya nie...hihi..
mama...saya SAYANG mama~!
SAYANG ayah juga..
ouh3...dah alang2 berjalan...mestila ada sampingan..ngeh3..(^_^)v~

 yummy~!...yang love banyak2 tu...paling saya suka okeyh~!..=)

 suke deco dalam kedai big apple nie...simple but really2 nice..=D

dua makhluk comel gedikk yang ske interframe..ngeh3..=p

okey...tu je untuk entry kali ni...
hehe..=D
papai~!!

p/s: bersyukur padamu Illahi...atas kurniaan yang begitu bernilai..."KELUARGAKU"





No comments: