Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: NeW pErSon..

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

NeW pErSon..

salam buat pembaca-pembaca tersayang...

lama betul aku tinggalkan dunia blog ni..sebulan ada la juga..
huhu..
bukan tak ada idea..tapi...masa yang terlalu mencemburui aku..(ecece...ayat bajet je)..
hahaha...

banyak sangat benda yang aku nak cerita..
rasanya...sehari pun xcukup aku nak sumbat semua entry yang aku rasa nak post..
ngeh3...
serius...rindu sangat nak luahkan isi hati aku kat blog nie..
(maybe ayat aku macam mengada kan~ada aku kisah??!)
 
hmmm...
kehidupan banyak mengajar aku...
mengajar aku erti kedewasaan...erti menghargai..dan...
erti....disayangi...
berubah demi kebaikan...
mohon keampunan dan petunjukNya...

become a "new person"..

selamat tinggal duniaku yang lama...=')

p/s:mencari sinar dalam kekelaman......

No comments: