Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: not well condition..

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

not well condition..

salam 1Malaysia...

dahsyat juga aku ni...dalam keadaan kurang sihat macamni pun sempat lagi update blog..
ngeh3..lepas rindu beb~~!

bahu and badan aku bengkak2 teruk...
bahana angkat barang2 berat masa balik rumah..
dari tingkat 3..bawa turun barang ke bawah..
buku b'kotak2..beg baju..baldi..macam2 lagi..
dan semua tu..aku lakukan...SEORANG...
gila juga la....memang aku rasa nak tercabut bahu nie...
kaki pun rasa macam nak patah...
haduyai...
lepas kena urut dengan ayah aku semalam..
demam wey...sekarang still lagi demam..
tapi semangat punya pasal..
update tetap update...
makan ubat??..tak perlu cakap..
selera nak makan pun tak ada..
tambah2 pulak...sakit perut..
huhuhu...
sedih betul...dah la mama masak sedap~~...huwaaa~...
takpe2..sabar2...esok lusa..baiklah ni...
hui3...='(
sepatutnya...demam2 macamni..g rehat..nie tidak..mengadap laptop...
(ceh..letak laptop atas katil je)..
haha...-teruk tol-

doakan aku cepat sembuh k~!..
love u all~~!!!


+ 
tq en.google..=)

p/s:teringin nak makan sup cendawan...=)

No comments: