Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: ..............

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

..............

Salam buat semua...
(err..ini bukan suprise yang saye maksudkan ok..)

kekadang aku keliru...
dalam mencari hala tuju..
dengan erti sebenar...
aku kekosongan identiti..
lihat yang lain menjadi diri mereka sendiri..
tapi aku..masih pada takuk lama..
masih belum berganjak lagi..
mana keyakinan yang meminpin aku selama ini..
arghhh...
aku cuma takut...
takut dengan kata2 manusia..
sedangkan...kesempurnanaan yang aku kejar...
tidak akan...dan tidak pernah
menjadi satu kenyataan...
segalanya cuma...satu omongan kosong...
angan-angan yang bisa memesongkan..
yang akhirnya membuat aku kecundang...
jatuh tersembam...

Ya Allah..aku mohon pertolonganMu....



p/s:..kekacauan jiwa...kecelaruan minda...

No comments: