Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: bila sy EMO..

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

bila sy EMO..

salam..

Hmm..
dah lame menyepi...tetibe kua post emo..
apekah...(?)..
ree..ree...macam2..



yup...saya memang sorang yang sangat emo..
knape..
tak perlu tanye...
saya sendiri akan bagi tahu kenape...

ye..saye seorang yg keras kepale~!
memang saye seorang yang degil..
kuat merajuk...
kuat menangis..
sy pembenci..
memang sume tu ade dalam diri saye

huh~..tak..sume silap...
sume tu takkan ade without any reason...
ye...ia b'laku b'sebab...
saya takkan jadi sume tu tanpa ad sebab yang munasabah..

saya takkan menyusahkan org laen..
biar hati saya hancur jadi pasir pun..
saya takkan luahkan..
biarkan sume tu tinggal di dalam..
saya sedih..(?)
jangan risau..
kesedihan tu takkan kelihatan..
saya punya topeng yang b'guna...
biar semua nampak apa yang kelihatan..


saya happy..(?)
ya~!...sangat happy..~!
saya suka...
saya gembira..
cukup~!...saya dah puas luahkan sume..
saya cume manusia biase yang terlalu banyak kekurangan..
saya benci DIBULI...  ~!!
saya benci DIKHIANATI..   ~!!!
sy terluka dilukai..

Saya seorang yang EGO (fullstop)



maaf..kestabilan emosi t'ganggu beberape hari nie..abaikan jela post nie..(-___-)

No comments: