Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: Date?!!...errr~~

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

Date?!!...errr~~

Salam 1 Malaysia...

weeehoooooo~~!!!!...
hari yang tak berapa memenatkan..(eceh..cover nie..)
tapi sangat banyak perkara yang dilakukan ok?!..hehe
ni lah 'DATE' yang aku cakap sebelum ni..kui3
membebel bebanyak pun tak guna...(malas sebenarnya ni..haha.)..=p
let see.....walking..walking..and...walking....=D

pagi..
on the way~~...=D
 gedikk ok~!..nyampah..haha...=p
adikku and aku menggedikk di kereta...kui3...adik aku nyebok ni..haha..=p
kat kedai servis kereta...=p
 mydad super duper sport car...hehehe...=D..(juz for checking balancing)
 which one you want??..i choose...err..
 model sportrim..haha...ada gaya tak?..=p
tengahari..
pekena cendol dulu okeyh~!..=D
 aku punye~!!...(T_T..tak ada yang nak amikkan gamba aku..)..hu2
 nyum2..yummy2..hehe..mom & dad..=)
semangat betol adik aku makan..(tangan die macam bace doakan??..hehe)
jalan-jalan to Penang...ngeh2..(Seberang Prai je..)...=)

 seberang prai or bukit mertajam??..hmm...
 ini bukan gamba banjir ok..ha2..(nak part semaian ni)..=)
awan kt sini sangat cantik~!...=D
Petang...
shopping~~!!...hahaha..=p

 tesco mari~!!...yuhuuu~~...

adik aku punye ni...nak main drift die kate..haha..(beli kat tesco..melayang duit rye die 100++..ish3)

hari yang panjang berakhir~~..=D
i love this..

pelangi yang indah..(kawasan rumah aku)..=D..Subhanallah..


kita akan rasa gembira bila mentari muncul di pagi hari
kekadang Allah hilangkan mentari seketika..
kemudian Dia turunkan hujan dan kilat dengan tiba-tiba..
kita meratap..bila mentari akan menyinar kembali..
rupa-rupanya Allah ingin mengurniakan pelangi yang sangat indah..=')

p/s:..saya suka part pelangi...hee~~..=')

2 comments:

Anonymous said...

WAH KRETA ADEK TU LAWA LAH..:)

~Ree~ said...

mane xlawanye..smp dompet kosong..haha..=p