Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: HaRd DaY...

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

HaRd DaY...

29 Sept..

tarikh terakhir exam aku...
Alhamdulillah..
walaupun bagai nak pecah kepala ni..
dapat juga aku hadapi dengan tenang..huhu
segala keputusan yang bakal aku terima...
aku tawakal saja.

takut la juga...
mana tidaknya...
dalam keadaan emosi sedikit terganggu(perkara yang tidak diduga)
menghadaPi peperiksaan terakhir untuk sem terakhir aku di UIAM Nilai ini..
sangat-sangat menguji kesabaran dan ketabahan aku...
aku harap..
keputusan yang aku terima nanti..
tidaklah mengecewakan aku...
aku yakin aku telah lakukan yang terbaik..
segalanya aku serahkan kepada yang Maha Esa..


p/s:banyak perkara baru yang berlaku..dan P.E.R.U.B.A.H.A.N

No comments: