Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: GayOng Perdana...

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

GayOng Perdana...

salam...

baiklah...entry kali ni..
nak cerita kisah favourite aku..-SILAT-
2 oktober yang lepas...
Persatuan Silat Seni Gayong Malaysia telah mengadakan Gayong Perdana..
di Padang Majlis Perbandaran Ampang Jaya(MPAJ)
yg dihadiri oleh Perdana Menteri Malaysia..

memang meriah betul..kira-kira 3000 lebih anak-anak gayong seluruh Malaysia telah berkumpul di situ..
pengalaman pertama aku menghadiri majlis sebegini membuatkan aku sangat teruja..
mana taknya..first time tengok anak-anak gayong berkumpul..
teruja jadinya..
buat sementara waktu..aku melupakan masalah aku..hahaha..
okeylah..malas nak cerita panjang2..tengok sendiri la ye kemeriahan nya...ngeh3...

 tu dia..serikandi2..(tak pakai uniform lagi)


 masa nak buka gelanggang

 panehnyee~~...bila la PM nk smp nie..


TV3 pun buat liputan kat sini..keluar berita tau..he3

PM Malaysia..=)

 otai2 silat gayong ni..
 ikrar2...up~!!..bahawasanya......
 hiyaa~!...herk~!..haip~!

anak2 gayong

GENGGAM..ANGKAT..YAKIN..WARAS..NGERI
SeGayong..Sekendi..Seperigi..Seperminum..Sejalan..Sejadi..Sedarah..Sedaging..Sepadu

lepas je perhimpunan tu...adala jamuan hari raya..
yang ni memang buat aku tak boleh tahan...
perut dah la lapar giler~!...
tak makan tengahari kot..berpanas pulak...
pergh~~..lemang..rendang..satay..char kuetiaw..laksa..macam2 ada..
melantak la jadinya...ish3...
tengoklah...orang lapar...kui3..(cess~..curi2 snap nie)

balik hostel dalam pukul 7 malam...
fuhhh~~...letihnya...2hari 2malam tidur pun tak cukup taw..ngeh3..

malas nak menulis dah...tata..titi..tutu

p/s:menghayati keindahan alam..=p

No comments: