Looney Tunes - Lola Bunny 1,2 DAN 3..: sUprise~~!!

mUkA bUkU

anda baik hati..click la ye..=)

saya Sayang kam0o sume~!

Meh bubuh link anda...nanti saya lawat melawat..=)

tolong saya taw...click sini..

sUprise~~!!

assalamualaikum w.b.t..
mood yang sangat baik sekarang ni..

actually..entry ni sepatutnye aku post semalam..(18 Sept)
tapi..disebabkan beberape perkare yang tak dapat dielakkan..
aku terpakse la tunda ke hari ni..
hahaha...
aku rase..tak terlambat lagi kowt untuk aku wish~.....

SELAMAT ULANGTAHUN
PERKAHWINAN
YANG KE-35
KHAS BUAT AYAH & MAMA..EN.SARULAN & PN.HAFIDAH

tak sangka...dah 35 tahun rupanya parent aku bersama...they are so sweet~!!
they are the best parent in the world..~~!!...haha..(ofkos la..parent aku..kui3)
-semua orang rase benda yang same kat parent diorang en-
my mom sekarang 50 and my father sekarang 56
it mean...my mother marrying my father at 15 years old~?!!..
w0w~!!...tabik spring to my parent~!!..pringggg~~!!..=D

bile tengok kehidupan parent aku..
aku terkenang dunia sekarang....
perlakuan maksiat meningkat..
kes perceraian bagaikan cendawan yang tumbuh..
remaja zaman sekarang lebih banyak mengikut hawa nafsu..
berbanding akal fikiran yang dianugerahkan Allah..
Agama dan adat di pandang enteng...
hilang maruah...hilang harga diri...
di mana silapnya????
semoga kita dijauhi dari semua ini..Amiin~..

yang baik kita teladani..yang buruk kita jauhi..
yang silap..kita insafi...semoga hidup kita lebih diberkati..=)

 my parent~..love them both so much~!..=D
 my big family~!...masa aku tingkatan 3..(ouh..muke ku yang ayu~~!.-gedik version-..).=p
during a vacation at Terengganu..miss that moment...=')

p/s:mom and dad...i want to be like you...=')...love so much~!.<3

No comments: